Inge inlägg på länge

 
 
Som ni vet har bloggen varit oaktiv, och så. Jag är så ledsen men jag har haft andra saker och bloggen har verkligen kommit i allra sista hand. Sen har jag en hel del planering, så jag kan inte skylla ifrån mig att jag inte har haft någonting att skriva om...
 
Jag har ganska mycket att berätta: Jag har kommit med i den allra bästa klubben! LKG, Lauging Knights Guild, den finns på Air Star Server (server 1). Om ni vill gå med i den klicka här , detta är första gången jag infogar en länk, så om den inte funkar
så sök på: LKG.blogg.se >:D
 
Jag har också skapat ett instagram kontot igen... Det heter mirandamoonfield
 
Jag är inte blondin längre, jag är brunett. Jag har det håret som jag hade innan jag blev blondin.  SE
 
Här var jag blondin, och  här kommer en bild när jag var brunett!
 
Som ni ser här har jag också redigerat. Jag är inte helt klar tror jag med bilden. Men här ser ni att jag var brunett. Alltså har jag bytt tillbaks till det håret. Tycker jag passar mer i brunett än blondin!
Jag är också brunett på min Hej då-hälsnning*
 
UPPDATERINGAR:
 
Fort Pinta Stranden: 
 
I FP har som många vet, det har kommit en strand. Den senaste uppdateringen som var i onsdags (11/6 - 2014)
Nu kan man bada i med sin häst, sola sig i både solstol och med en filt på stranden. Det har också kommit ett nytt café vid FPS där man kan köpa olika drinkar. Affärer har också kommit och där kan man köpa olika skor, shorts och tröjor. Mer än så var det inte ;)
jag tyckte att det var coolt att man nu kan bada, det ända dåliga var att men kan bara trava när man badar ;(
 
Tinkrar, Hästmarknaden: 4/6 - 2014
 
I SGB har det funnits ett tom jordplätt, många har tänkt på att hästmarknaden ska flytta dit! Jag det gjorde den. Nu har det kommit mer kläder där och de speciella fina Tinkrarna har kommit till Jorvik!! Det fanns olika färger, Skäck brun och vit, och skäck svart och vit. Sen fanns det också en som jag aldrig kommer ihågg vad den heter.
Själv var jag ju tvungen att köpa en Tinker, och det blev Midnightfire, svartskäck och pappa till lillepluttson som jag kallar han, en ponny som är svartskäck som man kan köpa vid hästmarknaden, och ägran till 'lillepluttson' är Julia Nortlee som är kallad 'Gustav' i LKG.
 
Big Bonny, Tiden står stilla: 21/5 -2014

Detta är ju det sista av de uppdateringsinläggen jag kommer göra, detta är också ettt väldigt gammalt uppdrag!
 
SPOILAR'* INGET FET TEXT = kan betyda spoil, vet inte vad ni kallar det.
Big bonny-uppdraget tyckte jag var väldigt tråkigt. Det fanns inget som jag tyckte var spännande, inge action!
Men i SGB finns det en stor klocka som har stannt, rid och prata med rådsmannen...
Men Den stora klockan i SGG hade och då skulla man ta reda på varför och sen så var Big bonny borta. Men till slut så fick man klockan att fungera
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssosunsetriders.blogg.se

En blogg om StarStable Online

RSS 2.0