#ROBLOXINEMYHEART 'STOP IT SLENDER'

Hahahahaha, jag älsakar verkligen Roblox! Det skrev jag till och med på SSO. Kolla bilden 
Ja, ni ser att jag har styrkit över saker som inte tillhör detta men den mening jag inte har stykt över skrev jag #ROBLOXINMYHEART. Jag var också tvungen att förtydliga detta genom att skriva #ROLBLOXINMYHEART på bilden. Här kommer lite bilder på roblox när jag kör 'stop it slender' älskar vekligen det spelet!
I'm a Citizen
Yhaa, jag hitta den sista lappen (pages)
Jag är typ bäst på Stop it slender ;) hittar alltid minst 2 lappar och när jag har dött har jag alltid dött på de 3 sista personerna. Inte för att skryta men ändå :D
Jag är Slender!
Jag visste inte hur man var slender. OPPS
Jag dog :(
 
Det var typ allt :3 Men jag rekomenderar Roblox jättemycket. Det är också superroligt och man kan göra olika spel. Alltså inte bara Slender.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssosunsetriders.blogg.se

En blogg om StarStable Online

RSS 2.0