StarStable Online

DETTA INLÄGG KOMMER ATT VARIERA, VILL BARA BERÄTTA OLIKA SAKER :)
 
Jag tycker att hopptävlingarna är väldigt roliga och "svåra". Jag failar oftast någon gång när jag levelar och kör ridhus-banorna. Jag tycker att IRL är det väldigt kul att hoppa, men jag brukar faila ganska mycket på SSO när jag hoppar. Det jag inte tycker är roligt med benorna är att endel svängar kan vara väldigt svåra. Man måste ändra skärmvinkel (som många gör, men ändå) och man får inte rid in i hinder. En annan sak jag tycker är dåligt är att pilarna kan vara väldigt otydliga och man svänger lätt fel eller som jag har sagt att man rider in i ett hinder för man är så fokuserad på det nästa hinder man ska hoppa. 
 
När det gäller hästar sås tycker jag att det är lite "pinsamt" men jag har bara EN enda "normal stor" häst, och det är min starthäst Frostshadow. Jag och Frostshadow har varit med om mycker. Jag har de allra bästa minnerna med honom också!
Själv gillar jag storahästar, jag har två stora hästar (har bara 7 hästar) jag har en Andalusier och en Friser. Jag har också två Araber och en ponny. Själv gillar jag inte araber jättemycket så fråga mig inte varför jag har två sycken.
 
Jag ska ha ett event imorgon (lördag 14/6-2014) och då är det byttelite saker på vad jag ska ha och göra på eventet :D
Jag kommer ha en sommaruteritt, men inte vilken som helst... Jag kommer ha en runt HELA Jorvik! Vid varja stall/by mm kommer jag att ha någonting kul där, eller någonting åt det hållet :D Jag kommer att starta vid VKFB (västerkobbens fiskeby) och därifån kommer jag rida till VG, VD, FG, SGB, FP, ML, JH, JS. Jag kommer att rida till alla platserna i den ordningen jag skrev de. 
 
Jag gillar INTE JS, VD champ D: Failar alltid på de :( 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssosunsetriders.blogg.se

En blogg om StarStable Online

RSS 2.0